Velkommen til min kageblog. Her kan du se alle mine kreationer. Smid gerne en kommentar mens du alligevel er her. Har du spørgsmål er det bedst at skrive en mail til mig. Min adresse står ude i venstre side. God fornøjelse! :-)

torsdag den 13. januar 2011

Helt hvid bryllupskage

Endnu en bryllupskage. Denne gang var der helt præcise krav til kagen, nemlig at den skulle være helt hvid med perlekant og INTET andet end 3 hvide roser på toppen med lidt grønne blade. Og så leverede de selv kageopsatsen den skulle stå på:-)
Indeholder:
Chokoladebunde, hindbærmousse og lys chokoladecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.








2 kommentarer:

Manja sagde ...

Du er jo så dygtig!
Fiiiine fine kager! :D

Hvor ser man priser?

/Manja

www.manjas.dk
www.neglebloggen.dk

Anonym sagde ...

Hej Manja
Tusind tak for de søde ord:-)
Jeg har ikke sat priser på da de variere meget alt efter hvor dyre råvare jeg skal bruge og hvor tidskrævende den er at lave. Men du skal være velkommen til at sende en mail hvis du gerne vil have et tilbud på en bestemt kage:-)
Mange hilsner Michelle