Velkommen til min kageblog. Her kan du se alle mine kreationer. Smid gerne en kommentar mens du alligevel er her. Har du spørgsmål er det bedst at skrive en mail til mig. Min adresse står ude i venstre side. God fornøjelse! :-)

lørdag den 26. februar 2011

Kobberbryllupskage

Her en kage til en dejlig kollega der i dag skal fejre sit kobberbryllup. Hun ønskede at både hende selv og manden samt deres 3 drenge skulle være på kagen og så skulle den være rigtig blød og feminin med roser. Håber hun bliver glad for den! :-)
Indeholder lyse bunde, hindbærmousse og daimcreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
65 kuv.










6 kommentarer:

KageMor sagde ...

Rigtig flot kage!

Michelle sagde ...

Tusind tak:-)

Anonym sagde ...

Den smukkeste kage jeg nogensinde kunne ha`ønsket mig:-)
Kærlig hilsen Susanne

Michelle sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Michelle sagde ...

Årh tak Sanne:-)

Rania sagde ...

meget flot man kan ikke tro at den rigtig virklige sød