Velkommen til min kageblog. Her kan du se alle mine kreationer. Smid gerne en kommentar mens du alligevel er her. Har du spørgsmål er det bedst at skrive en mail til mig. Min adresse står ude i venstre side. God fornøjelse! :-)

fredag den 11. marts 2011

Lines svendegilde-kage

Her en kage som jeg lavede som gave til min datters dejlige gudmor. Havde frie hænder og da jeg ved hun elsker sort og hvid var det jo den vej jeg måtte gå:-) Håber hun bliver glad for den.
Indeholder lyse bunde, skovbærmousse og daimcreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
65 kuv.




4 kommentarer:

Camilla Christensen sagde ...

gud hvor er den flot - og fyldet lyder rigtig lækkert

Anonym sagde ...

Hej Michelle,

Jeg skal holde en
"Black and white" party, og vil godt spørger om du vil sende mig opskriften, du behøver selvfølgelig ikke hvis du ikke vil.

Her er min E-mail : Majajohannesen@live.dk

Kh. Maja

Betina sagde ...

Den er godt nok flot!

Hvad tager du for at lave en kage en konfirmation (pige) til omkring 75 personer??

Send mig evt. en mail på: tullefis@gmail.com

Håber på at høre fra dig hurtigst muligt :o)

Mvh.
Betina

Betina sagde ...

Du må gerne selv komme med nogle forslag :o) bare der er kage nok.