Velkommen til min kageblog. Her kan du se alle mine kreationer. Smid gerne en kommentar mens du alligevel er her. Har du spørgsmål er det bedst at skrive en mail til mig. Min adresse står ude i venstre side. God fornøjelse! :-)

lørdag den 19. marts 2011

Rosas dåbskage

Her en kage til lille Rosa som er lillesøster til en af mine skønne dagplejebørn. Havde fået et billede af hendes mor med en lille Rikki Tikki baby på en pude og så lå der en blomst på stilk som hun synes var fin og gerne ville have noget lignende på kagen:-) Det blev til denne kage som jeg personligt rigtig godt kan lide, så jeg håber de har det på samme måde:-)
Indeholder lyse bunde, hindbærmousse og lys chokoladecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant. (første gang jeg har prøvet at lave blomster på stilk)
30 kuv.







4 kommentarer:

Camilla Christensen sagde ...

Hvor er den bare utrolig flot - det er nogle flotte roser på stilk - det er du sluppet rigtig godt fra.

Michelle sagde ...

Tusind tak Camilla:-) Synes også selv den blev ret fin meeen der var nu noge ting ved den som jeg gerne vil kunne gøre bedre næste gang men det kræver nok lige at jeg får snakket med en anden der har lavet nogle og som gider hjælpe mig:-)

Annika (KageKram) sagde ...

Den er skøn, super farver og flot flot blomst. Til hvor mange er der kage til ?? Annika

Michelle sagde ...

Tusind tak for dine søde kommentare Annika! :-) Denne kage er til 30 pers