Velkommen til min kageblog. Her kan du se alle mine kreationer. Smid gerne en kommentar mens du alligevel er her. Har du spørgsmål er det bedst at skrive en mail til mig. Min adresse står ude i venstre side. God fornøjelse! :-)

onsdag den 6. april 2011

Cirkuskage

Så blev Frederik fra min mødregruppe 3 år og han er pjattet med med cirkus. Så han skulle have denne kage. Jeg havde desværre ikke så meget tid til den:-( Havde ellers vilde planer for den kage men måtte begrænse mig.. øv øv.. Men han blev glad for den trods alt:-)
Indeholder banankage, chokoladekage og UCF.
30 kuv.




3 kommentarer:

Camilla Christensen sagde ...

Jeg synes det er rigtig fin selvom du måtte beherske dig. Kan godt forstå at han blev glad for den.

Michelle sagde ...

Årh tak skal du have:-)

Anonym sagde ...

Hej Camilla
Faldt over din blog da jeg søgte på cirkus kage. Fantastiske kager du laver. Er bare interesseret i at høre hvordan du får cirkus kagen høj på toppen, så det ligner et telt. Altså hvad er det under fondanten?
Hvilken opskrift bruger du til fondant? Jeg har forsøgt med flere forskellige og synes det er svært at få det så flot glat som du kan.
Håber du vil svare på mine spørgsmål :)
Mange hilsner
Mette