Velkommen til min kageblog. Her kan du se alle mine kreationer. Smid gerne en kommentar mens du alligevel er her. Har du spørgsmål er det bedst at skrive en mail til mig. Min adresse står ude i venstre side. God fornøjelse! :-)

onsdag den 6. april 2011

Dåbskage med kløvere

En dåbskage med ønsket om nogle kløvere der skulle ligne dem fra tøjmærket Hollys, farverne skulle være lilla, tyrkis og pink og så skulle der være nogle sommerfugle på.-)
Indeholder nøddemarengsbunde, lyse drømmekagebunde, hindbærmousse og hvid tobleronecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant
65 kuv.
(beklager der lige er et par sprit stive sommerfugle på det ene billede. De blev byttet ud med nogle ædru inden servering. Desværre kan jeg se at fotografen også har haft gang i flasken)..lol


3 kommentarer:

Camilla Christensen sagde ...

Endnu en utrolig flot kage

Michelle sagde ...

Tusind tak Camilla:-)

Annika (KageKram) sagde ...

Endnu et mesterværk, flot.