Velkommen til min kageblog. Her kan du se alle mine kreationer. Smid gerne en kommentar mens du alligevel er her. Har du spørgsmål er det bedst at skrive en mail til mig. Min adresse står ude i venstre side. God fornøjelse! :-)

lørdag den 14. maj 2011

Drømmehaven

En drømmehave til en lille Josefine der bliver 2 år. Synes den blev riiiigtig fin og lige sådan en kage jeg elsker at lave:-)
Indholder bananbunde med hakket chokolade og jorbærmousse. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
30 kuv.







4 kommentarer:

Fruens kager sagde ...

Sikke en flot flot kage. Den er vild sød, med dine fine svampe, og sød sukkerpige. Sikke travlt du har :)) Men det er altså også bare en vidunderlig hobby.

Lonni sagde ...

Hvordan laver du græsset på kagerne? Jeg har selv en tyl der skulle kunne lave det, men jeg kan virkelig ikke trykke fondanten igennem. Har jeg misforstået det og det slet ikke er fondant der skal laves græs af? Hmm .. :)

Michelle sagde ...

Hej Lonni
Det er ikke fondant man bruger til at tylle græs med men smørcreme eller RI:-) S jeg kan godt forstå du har haft problemer;-)

Lonni sagde ...

Haha!! Super, så forstår jeg det bedre! Men kan man ikke også bruge den tyl til at lave hår med? Så vil det vel være fondant ikk?
Er du forresten ikke på kagekurserne mere oppe hos kræmmerhuset? :/