Velkommen til min kageblog. Her kan du se alle mine kreationer. Smid gerne en kommentar mens du alligevel er her. Har du spørgsmål er det bedst at skrive en mail til mig. Min adresse står ude i venstre side. God fornøjelse! :-)

lørdag den 25. juni 2011

En kage i overskud

Ja jeg havde lige fået lavet en etage for meget til en kage så jeg smed lidt pynt på fra min restkasse og så blev den sendt afsted til nogle gode bekendte der skulle til grillaften. Ville jo ikke smide den ud når der var nogle der kunne få glæde af den:-)
Indeholder:
Lyse bunde, rabarbermousse og tobleronecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
20 kuv.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hejsa hvad er str på kagen for jeg skal nemlig selv lave en til 20 per :o)

Mvh Nathalia

Katja sagde ...

Mmmmmm.... rabarber mousse ;)