Velkommen til min kageblog. Her kan du se alle mine kreationer. Smid gerne en kommentar mens du alligevel er her. Har du spørgsmål er det bedst at skrive en mail til mig. Min adresse står ude i venstre side. God fornøjelse! :-)

lørdag den 4. juni 2011

Fordel og bagdel til 40 års fødselsdag

Så skulle der laves babser igen...og en mås:-) Denne gang til en af mine dagplejebørns far der rundede de 40 år i går.
Babserne indeholder:
Marcipanbunde og jordbær/Astimosse med hakket mørk chokolade. Smurt op med PSC og pyntet med fondant og RI.
45 kuv.
Numsen indeholder:
Lyse bunde, rabarbermousse og lys chokoladecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
55 kuv.









1 kommentar:

Anonym sagde ...

Super god ide med tatovering på ballen (eller bryst) med navn på! Det var da en ide jeg vil prøve næste gang jeg skal lave en rumpe eller bryst kage. hilsen ig.