Velkommen til min kageblog. Her kan du se alle mine kreationer. Smid gerne en kommentar mens du alligevel er her. Har du spørgsmål er det bedst at skrive en mail til mig. Min adresse står ude i venstre side. God fornøjelse! :-)

fredag den 24. juni 2011

Jubilæumskage

En kage til min mands dejlige kollega der i dag fejrer at hun har været skolelære i 25 år. På kagen er nogle symboler der betyder meget for hende. En tornet gren med et hybenbær og "E.O" har hun tattoveret på sin fod. Hvad det helt betyder kan jeg ikke huske men jeg ved at hun bliver glad for at det er på hendes kage:-)
Hun bruger meget tid på at vandre derfor sidder hun i sine vandreshorts og med rygsæk på. Bøgerne er selvfølgelig fordi hun er lærer:-)
Indeholder:
Marcipanbunde, rabarbermousse og tobleronecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
60 kuv



Ingen kommentarer: