Velkommen til min kageblog. Her kan du se alle mine kreationer. Smid gerne en kommentar mens du alligevel er her. Har du spørgsmål er det bedst at skrive en mail til mig. Min adresse står ude i venstre side. God fornøjelse! :-)

fredag den 22. juli 2011

Bryllups/dåbskage i lilla farver

Indeholder:
Øverste kage: chokoladebunde, mørk tobleronecreme og chokoladecreme med appelsinkrokant. Smurt op med UCF.

Mellemste kage: Lysebunde med nødder, limemousse og hvid tobleronecreme. Smurt op med PSC med lime og citron.

Nederste kage: Lyse bunde, hindbærmousse og lys tobleronecreme. Smurt op med PSC.

Alle kager pyntet med fondant og sukkerkugler

50 kuv.

4 kommentarer:

Sofie sagde ...

Den er godtnok rigtig flot!! Sikke et arbejde.Dejlig blog du har, jeg har puttet dig på min blog liste;0)
Jeg har lige lavet min første kage i fondant;0) En stor gul ost med små sultne mus;0)
Knus

Anonym sagde ...

Helt fantastisk kage!!! Den var så flot!!!!!!!! Og smagte mindst ligeså godt.

Elisabeth sagde ...

Rigtig fin kage og superflot stativ:-)

Susanne sagde ...

Hej

Har lige "opdaget" din blog og vil lige hilse på. ;)

Sikken nogle fantastiske kager du laver.

mvh Susanne