Velkommen til min kageblog. Her kan du se alle mine kreationer. Smid gerne en kommentar mens du alligevel er her. Har du spørgsmål er det bedst at skrive en mail til mig. Min adresse står ude i venstre side. God fornøjelse! :-)

fredag den 22. juli 2011

Hjerteformet bryllupskage

Min første hjerteformet kage. Den er lavet fra en billede som brudeparret ønskede:-)
Indeholder:
Nøddemarengsbunde, lyse bunde med hakket chokolade, jordbærmousse og vanillecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
55 kuv


1 kommentar:

kirlor sagde ...

Hej Michelle.
Du laver altså nogle fantastisk flotte kager. Jeg besøger ofte din blog for at lade min inspirere. Jeg er selv helt ny i dette område og jeg er altså lidt nysgerrig. Hvad er det for en form du anvender til de blomster du ofte bruger og også har brugt på denne kage?

Med venlig hilsen
Kirsten