Velkommen til min kageblog. Her kan du se alle mine kreationer. Smid gerne en kommentar mens du alligevel er her. Har du spørgsmål er det bedst at skrive en mail til mig. Min adresse står ude i venstre side. God fornøjelse! :-)

søndag den 9. oktober 2011

Dåbskager med marcipan

Mine første kager overtrukket med marcipan... muligvis også de sidste. Hold da op det var hårdt at arbejde med og svært at få pænt!
Lukas forældre ville gerne have 2 kager med forskelligt fyld og forskelligt pynt. Den ene med en lille dreng i håndboldtøj samt en håndbold. Tigerdyr og Timmy. Den anden med baby og lyseblå skrift.
Og her er mit bud på det.
Indeholder: 1. kage. Lyse bunde, hindbærmousse og lys chokoladecreme. Smurt op PSC, overtrukket med marcipan og pyntet med fondant.
Kage 2. Gulerodsbunde, brombærmousse og lys chokoladecreme. Smurt op med PSC og overtrukket med marcipan. Pyntet med fondant.
2 x 25 kuv







1 kommentar:

Bianca sagde ...

Hvor er de bare blevet fine!