Velkommen til min kageblog. Her kan du se alle mine kreationer. Smid gerne en kommentar mens du alligevel er her. Har du spørgsmål er det bedst at skrive en mail til mig. Min adresse står ude i venstre side. God fornøjelse! :-)

fredag den 28. oktober 2011

Halloweenkage

Så fik jeg endelig mulighed for at bruge min fantasi og ikke mindst muligheden for at lave min første halloweenkage:-) Jeg skal til noget festhalløj på min mands arbejde i aften og min skønne mand ville gerne have jeg lavede en kage til denne anledning. Det måtte jo næsten være en Halloweenkage;-) Så fik jeg også forsøgt mig med RKT da jeg skulle lave det lille hus på toppen af kagen. Ikke så nemt som jeg havde ladet mig fortælle..hehe
Indeholder:
Lyse bunde med citron og mandel, jordbærmousse og hyldeblomstmousse. Smurt på med PSC og pyntet med fondant og RKT.
50 kuv.










3 kommentarer:

Pia Blom sagde ...

super flot!!!!

Irene sagde ...

WAW...Hvor er den bare fed :-)

Nanna (PynteKagen) sagde ...

Fantastisk flot. Meget imponerende:-D