Velkommen til min kageblog. Her kan du se alle mine kreationer. Smid gerne en kommentar mens du alligevel er her. Har du spørgsmål er det bedst at skrive en mail til mig. Min adresse står ude i venstre side. God fornøjelse! :-)

søndag den 25. december 2011

Legetøjskasse til Loui

Jeg så for lang tid siden en legetøjskasse som en anden kagedekoratør har lavet . Jeg var fuldstændig betaget af den og glædede mig til jeg en dag selv kunne prøve at lave den. Desværre drillede den rigtig meget og blev ikke lige som jeg havde forestillet mig. Men jeg er fint tilfreds med alt legetøjet som alt sammen er lavet i fondant:-)
Indeholder:
Lyse bunde med citrus, lys chokoladecreme og hindbærmousse. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
60 kuv.



'




2 kommentarer:

Nanna (PynteKagen) sagde ...

Den er jeg bare vild med - nøj hvor er den sød:-D

Fighteren.... :o) sagde ...

Hejsa... hvordan har du lavet låget på denne smukke legetøjskasse???? og dem som holder låget oppe, er der noget stift inden i kuglerne??? håber det er ok med mine spørgsmål

hilsner majse