Velkommen til min kageblog. Her kan du se alle mine kreationer. Smid gerne en kommentar mens du alligevel er her. Har du spørgsmål er det bedst at skrive en mail til mig. Min adresse står ude i venstre side. God fornøjelse! :-)

lørdag den 21. januar 2012

Tommys 60 års fødselsdagskage

Denne kage skulle skildre end sjov historie om Tommy og hans nye dieselbil. Tommy gjorde et stort nummer ud af at fortælle pigerne i familien, at de bare havde at huske det var en dieselbil og ikke tanke den med benzin. Men hvem var klovnen der en dag selv stod og fyldte sin bil med benzin i stedet for diesel? Jamen det var selvfølgelig Tommy selv;-)
Indeholder:
Lyse bunde med hakkede nødder og hindbærmousse. Smurt op med PSC og pyntet med fondant
75 kuv.





5 kommentarer:

Katja sagde ...

He..... He..... ja, så kan han lærer det ;)

Eva sagde ...

Rigtig flot kage og sjov historie

Elisabeth sagde ...

Rigtigt godt lavet, jeg elsker din klovn:-)

Tine (Kagedåsens Klumme) sagde ...

Hej Michelle,

Jeg synes du laver nogle rigtig skønne kager og så fine og lidt sjove modelleringer. Så kig forbi min blog, der ligger en award til dig :o)

Mvh Tine

Katja sagde ...

Jeg har givet dig en Blog Award...

fordi du har en af de mest fantastiske kage blog... :)

Læs mere om Blog Award her:

http://en-ny-start.blogspot.com/2012/02/blog-award.html

Kh.

Katja