Velkommen til min kageblog. Her kan du se alle mine kreationer. Smid gerne en kommentar mens du alligevel er her. Har du spørgsmål er det bedst at skrive en mail til mig. Min adresse står ude i venstre side. God fornøjelse! :-)

onsdag den 25. juli 2012

Dåbskage med babygiraf

Ønsket lød på en meget enkelt dåbskage med en bestemt babygiraf som jeg fik et billede af og så i farverne hvid og pink. Den endte sådan her:-)
Indholder:
Lyse bunde, hindbærmousse og lys chokoladecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
30 kuv.




3 kommentarer:

Eva sagde ...

Sød giraf og flot kage

Stella sagde ...

Den er super flot. Håber modtagerne blev glade for den :-)

Anonym sagde ...

Hejsa. Dine kager er alt for vilde :)

Kan du fortælle mig ca. hvad denne kage måler og hvor du har købt den store sølvplade til at komme under?